Henke Tippar

Direktlänk till inlägg 9 december 2010

Det närmar sig

Av Henke Tippar - 9 december 2010 12:27


Första fotbollsliret igår och jag var inte helt ute och cyklade.


Shakhtar vann med 2-0 mot Braga och i Rumänien gjorde både Cluj och Roma mål, (1-1). Arsenal däremot klarade "bara" av vinna med två mål i 3-1 segern mot Partizan. Ett mål till hade behövts från "The Gunners" så hade trippeln varit i hamn.


Nästa fredag, 17/12 klockan 12.00 lottas åttondelsfinalerna. Redan nu är spekulationerna i full gång vilka gruppettor som lottas mot vilka tvåor.


Vilket lag ska rubba Barcelona? Ska Real Madrid övervinna "åttondelsspöket"? Hur långt kan FC Köpenhamn gå?


Nästa fredag vet vi, missa inte det!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henke Tippar - 9 december 2010 15:28

  Från Champions League och fotboll ute i Europa, till Sverige och Elitserien i ishockey.   Har ett trippelförslag samt två system på Bomben och Powerplay att bjuda på.   Svenska Spel har i några veckor haft extrapengar på Bomben, (resultat...

Av Henke Tippar - 8 december 2010 19:02

Onsdag, sista kvällen för gruppspelet i Champions League denna höst/vinter. Igår fick vårt grannland Danmark jubla då FC Köpenhamn gick vidare till slutspelet för första gången och blott som det tredje nordiska laget genom tiderna, (Rosenborg oc...

Av Henke Tippar - 8 december 2010 17:27

  Mina tips går inget vidare. Det behövs ingen matteprofessor för att räkna ut att jag ligger minus, precis som temperaturen ute för tillfället. Pittsburgh gjorde sitt jobb hemma mot New Jersey och vann med 2-1. I två perioder såg det ...

Av Henke Tippar - 6 december 2010 16:10

  Måndag och oftast lite mindre utbud vad gäller spel. En Elitseriematch på Hovet mellan AIK-Färjestad. Öppen match på förhand. Undviker spel. Tre matcher i Hockeyallsvenskan ikväll. Här får ni mina tankar inför dem: I Uppsala tar ett ...

Av Henke Tippar - 6 december 2010 16:03

  Efter en intensiv och mycket underhållande helg utan spel är det dags att summera mina två första spelförslag från i fredags: Oskarshamn åkte på stryk i fredags med klara 0-3 och mitt krysslir var inte ens nära, starkt av Almtuna. Detro...

Presentation

Välkommen till tipsbloggen Henke Tippar!

Här kommer ni att kunna följa och diskutera mina tips.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards